В случае ремонта диагностика бесплатно

Samsung обіцяє обігнати Apple уже в 2013 році

Якщо вірити безлічі недоброзичливців Apple, ключем до успіху iPhone і всіх продуктів компанії є видатний маркетинг. Є думка, що Apple з технічної точки зору просто пустишка. Основу компанії ж складає група геніальних маркетологів, завдяки яким Apple сьогодні є тим, чим є.

Як ви знаєте, в основі будь-якого маркетингу лежить найважливіший компонент — реклама. Тобто своїм успіхом Apple повинна бути вдячна тільки лише рекламі, на яку витрачає мільйони доларів. Так це чи ні — вирішувати не нам з вами, але я пропоную подивитися на основного сьогоднішнього конкурента Apple і його рекламний бюджет.

Ви напевно здогадалися, що мова йде про Samsung. Рекламна кампанія смартфонів Galaxy в минулому році була особливо насиченою. Згадайте незліченну безліч стьобних роликів, у яких компанія висміює користувачів продукції Apple, що стоять у черзі, демонструє як легко і просто силами Android прокласти маршрут з точки «А» в точку «В» і наскільки складна ця процедура в iOS.

Ми, ті хто користується iOS, вже не раз обсміяли і Samsung і саму ідею подібної рекламної кампанії, але корейцям варто віддати належне — свою роботу вони роблять відмінно. А все тому, що середній бюджет, вкладений Samsung в просування свого продукту силами реклами, перевершує такий у Apple на 400%.

Цікаво те, що дана ситуація залишається актуальною вже четвертий рік поспіль. У далекому 2010 рекламний бюджет Apple ледь перевищував шість мільйонів доларів. Нагадаю, 2010-ий — рік виходу воістину революційного iPad і iPhone 4. Злословити прозвали iPad айфоном-переростком, але незабаром зрозуміли, що помилялися, так як Apple вдалося створити абсолютно нову категорію мобільних пристроїв.

Абсолютно новий, приголомшливий дизайн iPhone 4, його неймовірний і не має аналогів на ринку дисплей — стали тими важелями тиску на громадськість, які і повели натовпу покупців у магазини Apple. Тоді на рекламу і просування цих продуктів компанія витратила більшу частину з тих шести з невеликим мільйонів.

У тому ж 2010 році з’явився перший смартфон Самсунг з лінійки Galaxy — Samsung Galaxy S. Відверто провальна спроба конкурувати з iPhone 4 переросла в бренд зі світовою популярністю. До слова, тоді в 2010-му рекламний бюджет Samsung становив «скромні» 24 мільйони доларів. Відчуйте різницю.

Два роки опісля річний рекламний бюджет Apple виріс до 10 мільйонів доларів, а продажі смартфонів і планшетів стали обчислюватися сотнями мільйонів штук. Разом з цим ріс і рекламний бюджет Samsung, який в 2012 році вже досяг позначки 30 мільйонів доларів. Саме ці гроші Samsung платила тією показово тупий актрисі, зображувала володарку iPhone, вперше тримає смартфон у руках.

Ось тільки знаєте, про що я думаю? Успіх смартфонів Samsung повністю побудований на рекламі. З практичної точки зору у пластмасового смартфона з трьома мільйонами обчислювальних ядер під дисплеєм не може бути ніяких переваг перед iPhone. На мій погляд, зовнішній вигляд SGS 2/3/4 всуху програє навіть оригінальному iPhone, чого вже говорити про більш сучасних iPhone. Якщо Apple підкріплює свої вкладення в рекламу якимись дійсно вартими досягненнями в області дизайну, софтверними нововведеннями і створенням цілісної екосистеми, то Samsung підкріпити свої рекламні 30 мільйонів доларів в 2012 році просто нічим. Samsung тримається тільки на рекламі, і якщо завтра про компанію перестануть говорити, то вона піде так само раптово, як і прийшла.

Задать вопрос

Оставить отзыв

Наверх

Подтвердите, что Вы не бот — выберите человечка с поднятой рукой: